Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Haziran 2014 Salı

SUTLU IRMIK TATLISI


KLASIK IRMIK TATLISI

Irmik tatlisinin en yalin ve basit halini paylasmak istiyorum bugun. Annem cocuklugumda cok yapardi, ben de onun gibi yuvarlak borcama yapip ters cevirerek servis ettim.


MALZEMELER:
  • 12 yemek kasigi irmik (markette satilan paket irmikle)
  • 12 yemek kasigi tozseker
  • 1 lt. gunluk sut (uzun omurlu sut de olur)
  • uzeri icin tarcin

YAPILISI:
  • Tarcin haricindeki tum malzemeyi tencerede bulusturuyoruz.
  • Kivam alana dek pisiriyoruz.
  • Yuvarlak borcami sudan gecirip suzuyoruz ve tatliyi borcama aliyoruz.
  • Buzdolabinda sogutup servis tabagina ters ceviriyoruz.
  • Tarcinla susleyip dilimleyerek ikram ediyoruz.

4 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

çok severim ben.ellerine sağlık canım.sevgiler.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok güzel eskiden severek yerdim artık şeker kullanmadığımdan başka nasıl yapılabilir diye düşünüyorum bunu kakaolu ve pekmezli yapabilirmiyiz:)) yeni bir tarif mi olur sence :))))

CANBOGAZDAN dedi ki...

mutfagabuyrum icin;
sagolasin Sevda ablacim, sevgiler

CANBOGAZDAN dedi ki...

ORGUCANTAM icin;
pekmezle pek aram yok benim Hatice ablacim bilmem ki nasil olur... sen denersen paylas olur mu? opuyorum, sevgiler